عــمـــــــــــــــــــار
فرهنگی اجتماعی و سیاسی
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:بخت برگشته,توبه,آغوش ملت, :: 8:26 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان

وي در گويانيوز تصريح مي كند اين سخنان نااميد كننده بود و تنها به نگراني هايي اشاره كرد كه به رفتارهاي جمهوري اسلامي در مقابل اسرائيل مربوط مي شود، اما مخالفان جمهوري اسلامي هيچ جايگاهي در اين سخنان نداشتند. متاسفانه پيام مخابره شده براي ايران، پيام بدي بود.

وي در پايان مدعي شده است: خانم كلينتون و همفكران او در دولت ايالات متحده، لابد به ياد مي آورند كه با گذشت پنجاه و نه سال، ايرانيان هنوز خاطره كودتاي بيست و هشتم مردادماه سال سي و دو را به ياد دارند و همراهي مستقيم يا غيرمستقيم دولت وقت آمريكا در آن كودتا را به عنوان نقطه اي سياه در پرونده تعاملات دولت ايالات متحده با ملت ايران، ثبت كرده اند. آمريكايي ها اگر نمي خواهند نقطه سياه ديگري به اين پرونده اضافه شود بايستي در مواجهه خود با حكومت جمهوري اسلامي تغيير اساسي ايجاد کنند.

اين قبيل قمپز در كردن هاي بي حساب در حالي است كه نامبرده از دولت آمريكا پناهندگي گرفته و براي مدتي هم عروسك خيمه شب بازي هاي بخش فارسي VOA بود، اما با عنايت به اينكه اغلب عناصر مخالف خوان با جمهوري اسلامي، براي رژيم هاي استكباري حالت يك بار مصرف دارند، عمر سياسي مشاور آقاي كروبي نيز در خارج زود به سر آمد.

همچنين بايد خاطرنشان كرد كه آمريكا تا زماني از فتنه گران اعلام حمايت مي كرد كه توانايي ايجاد اغتشاش و التهاب داشتند. زمامداران آمريكا در بحبوحه فتنه سبز، از سران فتنه به عنوان مبارزان شجاع، الهام بخش و ستايش برانگيز ياد مي كردند، اما معلوم است كه وقتي فتنه مضمحل شده و معركه گيران آن از خاصيت افتاده باشند، دليلي ندارد امثال وزير خارجه آمريكا خود را براي چنين جماعت مستأصلي سنگ روي يخ كنند.

منبع: کیهان
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

اللهم احفظ قائدا الامام الخامنه ای روحی فداک
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 13710
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی

افسران جنگ سایبری

kale feri

پاتوق عمارها

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی
kale feri