عــمـــــــــــــــــــار
فرهنگی اجتماعی و سیاسی
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 12:32 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان
مركز بررسی جرائم سازمان يافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي جزئياتي از عمليات چشم روباه مربوط به فعالیت های شبکه بی‌بی‌سی فارسی در ایران را منتشر كرد.
به گزارش گرداب مركز بررسی جرائم سازمان يافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي جزئياتي از عمليات چشم روباه مربوط به فعالیت های شبکه بی‌بی‌سی فارسی در ایران را منتشر كرد.
 
در اطلاعيه اين مركز با اشاره به نقش‌آفريني فعال، موثر و سیستماتیک شبكه بي‌بي‌سي در جريان جنگ نرم عليه جمهوري اسلامي ايران همراه با حمايت مالي و پشتيباني مادي از جریان ضد انقلاب آمده است: اين شبكه بر اساس رویکرد جدید استعماری دولت انگلیس با استفاده از شيوه‌هاي نوين و پيچيده اطلاعاتي اقدام به راه‌اندازي و تشكيل شبكه درهم تنيده اطلاعاتي با هدف و كاركرد جمع‌آوري اطلاعات خاص و هدفمند كرده است.
 
 


ادامه مطلب ...
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان

گرگها بدانند چو پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز ،

گرچه خوبان همگی بار سفر بر بستند

شیر مردی همچو سید علی خامنه ای هست هنوز

پرسش

به طور طبيعي در چارچوب نظام جمهوري اسلامي مسئولين و كارگزاران بايد داراي شرايط و ويژگي هاي خاصي باشند لطفاً اهم اين ملاكها و شاخص ها را براي انتخاب نمايندگي مجلس بيان كنيد؟

 



ادامه مطلب ...
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان

فیلم جدید آوردیم، استونِتون رو بردیم

گرداب- متن زیر حاصل مکالمات محرمانه‌ایست که به دنبال مسلمان شدن فرزند "الیور استون"، کارگردان هالیوودی و حضور وی در ایران، همین چند ساعت قبل در یک جایی بین نماینده هالیوود و یکی از هموطنان عزیز انجام شد.



ادامه مطلب ...

کاریکاتور

دور جدید تهدیدهای اسراییل برای حمله نظامی به ایران

 

 

ملت ایران به دنیا نیز ثابت خواهد کرد که سلاح هسته‌ای اقتدارآفرین نیست بلکه یک ملت با اتکا به استعدادها و ظرفیت‌های بالای انسانی و طبیعی خود، توانایی شکستن اقتدار متکی به سلاح هسته‌ای را دارد.
به گزارش 'گرداب "حضرت آیت الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و مسئولان سازمان انرژی اتمی و جمعی از دانشمندان هسته ای کشور، بزرگترین دستاورد موفقیت ها و پیشرفت های دانشمندان جوان در عرصه علم و فناوری هسته ای را، ایجاد احساس عزت نفس و عزت ملی در کشور و ارائه الگویی به ملت های منطقه و جهان از توانایی یک ملت برای ایستادگی در مقابل فشارها، استقلال و توانایی شکستن انحصار علمی قدرت های استکباری دانستند و تأکید کردند: «ملت ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود و به دنیا نیز ثابت خواهد کرد که سلاح هسته ای اقتدار آفرین نیست بلکه یک ملت با اتکا به استعدادها و ظرفیت های بالای انسانی و طبیعی خود، توانایی شکستن اقتدار متکی به سلاح هسته ای را دارد.»
 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 8:44 ::  نويسنده : عمـــــــارجوان

 

 

نیویورک‌تایمز معتقد است، سران غربی برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران به جای جنگ باید حکومت سوریه را سرنگون کند، تا ایران پایگاه منطقه‌ای خود را از دست بدهد.

 

نیویورک‌تایمز خطاب سران آمریکا و رژیم صهیونیستی؛


ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی تعریفی جامع از «اصولگرایی» دارند و بارها در دیدار با مسئولان نظام و دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت ضمن اشاره به رویکردهای اصولگرایانه در کشور به تبیین شاخص های اصولگرایی پرداخته اند.



ادامه مطلب ...

انتخابات مجلس نهم یکی از فرصت هایی است که غرب و آمریکا با چالش سازی آن الگوی انقلاب اسلامی را که به عنوان قدرت نرم ایران محسوب می شود در کنار گفتمان های بدیلی را که حمایت و مساعدت می کند تضعیف و غیر مؤثر نماید. در این راستا ، غربی‌ها برای مهار بیداری اسلامی، سناریویی تحت عنوان «سناریوی ساخت گفتمان‌های بدیل» طرح‌ریزی نموده‌اند. مهم آن‌که این سناریو چندان جدید نبوده و تنها مربوط به 7 یا 8 ماه اخیر و تحولات منطقه نیست، بلکه یک سناریوی مدت‌دار به شمار می‌آید. در واقع به جرأت می‌توان گفت که عمر آن هم‌اکنون به 32 سال می‌رسد، منتها اشکال جدیدی از این سناریو در مقاطع اخیر قابل ملاحظه است. در سناریو ساخت گفتمان‌های بدیل به طور کلی چهار گفتمان برای ایجاد رقابت با بیداری اسلامی مطرح است که یا پیش از این بوده و تقویت شده‌ و یا آن که به تازگی شکل گرفته‌‌اند.

 



ادامه مطلب ...

هر کدام از جریانات فتنه و انحراف ممکن است در بسترسازی و زمینه سازی اهداف دشمن سهیم باشند و حتی سهم بعضی از آن‌ها هم اینک عملیاتی شده است.به عنوان مثال:

 ...



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

اللهم احفظ قائدا الامام الخامنه ای روحی فداک
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 13704
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی

افسران جنگ سایبری

kale feri

پاتوق عمارها

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی
kale feri